FANDOM

Cierpka
Uśmiechnięta Cierpka.png
'
Rodzaj Człowiek
Płeć Female picto.png
Zajęcia Powadzenie furgonetki z żywnością; obecnie: pomoc w prowadzeniu kawiarni
Kolor Ciemnofioletowy, Kwasowy Zielony, Czarny

Cierpka (właśc. Cierpkie Winogrona) - najnowsza przyjaciółka Truskawki i innych dziewczynek. Ma siostrę bliźniaczkę Słodkie Winogrona, która jest jej całkowitym przeciwieństwem. W polskiej wersji językowej głosu użyczyła jej Agnieszka Mrozińska-Jaszczuk a w angielskiej Diana Kaarina.

WyglądEdytuj

Cierpka ma krótkie ciemno fioletowe włosy z jasno zielonymi pasemkami , mały pieprzyk obok lewego oka, jasno zielony cień do powiek, sukienkę w ukośne fioletowo, jasno zielone paski z czarnymi rękawami do łokci. Nosi także naszyjnik z symbolem jasnych winogron i bransoletę. Pod spodem ma czarno-białe rajstopy. Jej buty to skórzane, czarne kozaki z jasno zielonymi podeszwami.

CharakterEdytuj

Cierpka jest taka sama jak jej imię. Często można ją zobaczyć w złym nastroju. Jest sarkastyczna i odnosi się bardzo niegrzecznie wobec innych nie myśląc o tym, że rani ich uczucia. Często też lubi drażnić innych i śmiać się z tego. Nawet zdarzyło się, że oskarżyła swoją siostrę o sabotaż bez żadnego dowodu. Jednak Cierpka zauważyła, że odnosi się do innych z wrednie i obiecała sobie, że będzie starać się utrzymywać ciepłe relacje z innymi oraz nie będzie ich obrażać. Czasem może być dość gburowata gdy czuje się smutna i nie zwraca uwagi na innych, by zostać sama ze swoimi myślami.

TalentyEdytuj

Cierpka jest wspaniałą kucharką tak jak Truskawka i Słodka. Prowadzi wraz z siostrą Barobus, ale po osiedleniu się w Owocowie, zamieszkała wraz z siostrą w Truskafejce i pomaga Truskawce w prowadzeniu kawiarni. W przeciwieństwie do siostry, Cierpka preferuje przyrządzać ostre i kwaśne potrawy.

Potrawy CierpkiejEdytuj

  • Ogórkowe koreczki z dodatkiem curry.
  • Naleśniczki z suszonymi pomidorkami i chili.
  • Omlet z pikantnym ryżem, papryczką Jalapeno i sosem z masła orzechowego.
  • Sałatka ze słonecznika.

CiekawostkiEdytuj

  • Cierpka uwielbia jeździć konno.
  • Jej ulubiona kombinacja np. w kanapce to chińska kapusta i musztarda.
  • Jest pierwszą dziewczyną która ma pasemka.

GaleriaEdytuj

Cierpka/Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki