FANDOM

Villains

Od lewej: Pan McSmark, Gujawa Hultajka i Podstępna Niecnota.

Czarne Charaktety
to trzej zawodnicy, którzy pojawili się w opowieści Jabłuszka w odcinku Wielki Wyścig. Ich imiona to Pan McSmark, Gujawa Hultajka i Podstępna Niecnota.

Wygląd Edytuj

W serialu przedstawieni są jako: Jagódka (Pan McSmark), Malinka (Gujawa Hultawka) i Truskawka (Podstępna Niecnota).

McSmark ma cieniutkie czarny wąsy. Nosi podkoszulek w czarno-czerwone paski oraz czerwone spodnie.

Hultajka ma czarne paski pod oczami. Nosi czarną koszulkę z czerwonymi rękawkami, białe spodenki i rajstopy w czarno-czerwone paski.

Niecnota ma przepaskę na lewym oku. Nosi białą koszulę z długimi rękawami i czarne spodnie.

BiografiaEdytuj

Czarne charaktery zazdrościli Jabłuszko, że wygrała 199 wyścigów i byli zdeterminowani by przeszkodzić jej w osiągnięciu mety. Jabłuszko czuła, że w ich uśmiechu było coś złowrogiego, ale nie sądziła, że nie będą zachowywać się po sportowemu.

Czarne charaktery używali brzydkich sztuczek jakie mogli wymyślić, stawiając różne pułapki i przeszkody w każdym etapie wyścigu; jednak Jabłuszko i Podwieczorek zdołali ominąć i przejść wszystkie przeszkody.

Czarne charaktery zachowywali się niepoprawnie nie tylko w stosunku do Jabłuszka i Podwieczorka: gdy dotarli do stoiska z tropikalnym jedzeniem Paprotki, Hultajka i McSmark ukradli jej łupiny kokosa, a Niecnota wyrwała jej z ręki lody na patyku. Paprotka powiedziała, że to kradzież, ale oni tylko ją wyśmiali.

Ostatecznie, wszystkie parszywe sztuczki nie pomogły Czarnym Charakterom: Jabłuszko i Podwieczorek dotarli do mety jako pierwsi. Ponadto, sędzia Konfiturka skarcił Czarne Charaktery za ich perfidne zachowanie i nieuczciwą grę. Jednak oni udawali niewiniątka i pytali się skąd wiedział o tym, że oszukiwali. Ku ich zaskoczeniu, Paprotka, jodłujące bliźniaczki oraz pies świętego Bernarda okazali się obserwatorami sportowymi i potwierdzili sędziemu to, że oni oszukiwali.

CytatyEdytuj

  • Niecnota: Fair-śmer! Mam to w nosie! Hahaha!

-----

  • McSmark: Kradzież-smadzież! Jedziemy za skórką!

-----

  • Niecnota: Zgadza się! Zły przykład jest zaraźliwy! Hahaha!

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki