FANDOM

Henna

Henna

Henna to mała cocker spanielka o bujnych włosach. Należy do Cytrynki, która adoptowała ją pod koniec odcinka Chłopiec i jego psy.

OsobowośćEdytuj

Kiedy Henna musi zrobić czegoś bardzo dużo, zaczyna się niepokoić i bać. Jest ona raczej psem salonowym, który preferuje robić mało rzeczy i otrzymywać dużo uwagi.

Ma również przebiegłą stronę i lubi ukrywać rzeczy, zamiast je znajdywać.

WyglądEdytuj

Henna to cytrynowa spanielka o bujnej sierści wokół jej łap, dającej jej wygląd rękawów oraz nogawek przy mankiecie. Jej łapki mają kolor kremowy, podczas gdy futro na jej klatce piersiowej wydaje się być koloru mocno złotego. Jej włosy zasłaniają jej uszy, a w wyglądzie przypominają kucyki trzymane poprzez niebieskozielone wstążki. Ma czarny nosek i niebieskie oczy. By pasować do jej pięknych wstążek, nosi niebieskozieloną obrożę z etykietką cytryny.

HistoriaEdytuj

Na początku, Henna była pod opieką Jagódki. Jednak Henna była przerażona przez większość rzeczy i nie lubiła "testów", które zorganizowała dla niej Jagódka, zanim znalazła Placka chowającego się w krzakach.

CiekawostkiEdytuj

  • Henna to jeden z psów które bardzo przypominają ich właściciela. Inny piesek to Kruszyna należąca do Malinki.
  • Henna to jeden z większych psów.
  • Z powodu jej włosów, nie wiadomo jak wyglądają jej uszy.
  • Jej imię pochodzi od farby do włosów.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki