FANDOM

Jagódka
Jagódka czyta książkę
Rodzaj Człowiek
Płeć Female picto
Zajęcia Prowadzenie księgarni
Zwierzątko Skaut
Kolor Granatowy, Niebieski, Lawendowy
Jagódka (właśc. Jagodowa Muffinka) - przyjaciółka Truskawki i reszty, prowadzi księgarnię. Jest zazwyczaj postrzegana z książką, a w swojej księgarni ma ich wiele rodzajów, począwszy od książek kucharskich poprzez kryminały, książki przygodowe, romanse aż po książki o kwiatach. W polskiej wersji językowej głosu użyczyła jej Joanna Pach-Żbikowska a w angielskiej Britt McKillip.

WyglądEdytuj

Blueberry-muffin

W całej okazałości

Można powiedzieć, że Jagódka jest praktycznie cała w odcieniach niebieskiego. Ma granatowe włosy, opaskę, buty, żakiecik i spódniczkę. Jedynie leginsy są zielone w białe paski. Jej oczy także są niebieskie. W zimie typowy strój Jagódki składa się z ciemnego płaszczu z futerkiem na szyi, rękawiczek, butów z futerkiem i rajstop.

Relacje Edytuj

  • Truskawka jest jedną z najlepszych przyjaciółek Jagódki. Są siebie bardzo blisko i często pomagają sobie nawzajem, np. kiedy Jagódka jest w złym humorze Truskawka ją pociesza. Ufają sobie nawzajem, a ich więź jest niezniszczalna.
  • Malinka i Jagódka nie mają takich interakcji jak z innymi dziewczynami. Czasami widać je razem, w grupie, w pewnych scenach lub w tle. Nawiązuje to do bliskiej relacji. Są dobrymi przyjaciółmi i nigdy nie robią sobie na złość.
  • Pomarańczka i Jagódka mają jednakowe poglądy na temat traktowania innych. Jednak różnią się w podejściu do problemów. Jagódka jest bardziej nieśmiała, a Pomarańczka jest bardziej odważna.
  • Śliwka jest trochę przeciwieństwem Jagódki. Jagódka lubi myśleć i planować, a Śliwka płynie z prądem. Pomimo tego przeciwieństwa się przyciągają. Rzadko się ze sobą nie zgadzają. Śliwka to osoba, która pomaga Jagódce być zrównoważoną i zachowuje ją na właściwej drodze.
  • Cytrynka jest jednym z bardziej wyrazistych członków grupy. Dziewczyny są dobrymi przyjaciółmi. Jagódka szanuje namiętny charakter Cytrynki i nie wchodzi jej w drogę.
  • Wisienka jest traktowana przez większość jako gwiazda pop, a nie przyjaciółka. Jednak Wisienka stała się jedną z najlepszych przyjaciółek Jagódki i obie dużo nauczyły się od siebie. W pewnym momencie, Jagódka zazdrościła relacji Wisienki z Plackiem.
  • Placek i Jagódka są dobrymi przyjaciółmi ze względu na ich gusta w literaturze. Oby dwoje są bardzo podobni, a ich relacje są bardzo dobre.

CharakterEdytuj

Jagódka jest fanką kryminałów Patty Persymmonki, więc do każdej tajemniczej sprawy podchodzi jak jej idolka Patty. Zawsze jest chętna do pomocy, jednak czasem potrafi się obrazić, jak kiedy, gdy była zazdrosna, bo zauważyła, jak Placek pisze piosenki z Wisienką, zamiast pisać z nią opowiadanie do "Owocowego Detektywa".

Ciekawostki Edytuj

  • W drugim sezonie uczy się jak grać na klarnecie.
  • Jej ulubiona przekąska to żurawinowe ciasteczka.
  • Jest fanką Patty Persymmonki.

GaleriaEdytuj

Co to ma być
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki