FANDOM

Królowa Jagodowa
QoB
Rodzaj Konfiturka
Płeć Kobieta
Zajęcia Rządzenie światem Konfiturek
Kolor fioletowy

Królowa Jagodowa to jedna z Konfiturek występujących w serialu. Rządzi z dumą w świecie konfiturek.

Królowa po raz pierwszy wspomniana jest w odcinku Test Najlepszego Smaku; przeczytawszy niezbyt poprawną recenzję Jabłuszka na temat ostatniego deseru Truskawki o nazwie "Pikantny Król". Dzwoni ona do Truskawki by zamówić ciasto na jej bal inauguracyjny. Bal prawie że przeistacza się w katastrofę, ale na szczęście Jabłuszko i Truskawka łapią Listonoszy Trzmieli we właściwym czasie by zamienić ciasto. Reportaż na temat balu zawiera przemowę Królowej, że tort był gwoździem całego programu i był to najlepszy deser jaki kiedykolwiek jadła.

Królowa pojawia się po raz pierwszy osobiście w odcinku Rasowa Przekąska: bierze udział w corocznym turnieju krykieta w Owocowie. Siedzi obok Księżniczki Konfiturelli. Gdy Jabłuszko wycina Cierpkiej swój drugi kawał, Królowa jest jedną z niewinnych ofiar opryskanych Jagodowym odpadem.

W odcinku Tańcz, Psiaku, Tańcz!, Królowa prosi Wisienkę by napisała dla niej specjalną pieśń by uczcić jej panowanie. Pisanie nie idzie zbyt dobrze i Wisienka bardzo się stresuje. Na prośbę Jabłuszka, dziewczyna robi sobie przerwę poprzez nagrywanie nowej piosenki do filmu, ale to tylko podsyca jej stres: piosenka "Tańcz, Psiaku, Tańcz!" stała się tak popularna, że wszyscy grają,śpiewają,gwiżdżą i nucą ją na okrągło. Wisienka nie może napisać nowej pieśni dla Królowej gdy ciągle słyszy starą piosenkę, a to ją rozprasza. Wisienka w końcu wpada w szał gdy po raz kolejny słyszy tą piosenkę która jej zbrzydła, aż nagle pojawia się Królowa. Konfiturka słucha piosenki i mylnie przypuszcza, że to właśnie ta pieśń którą napisała dla niej Wisienka i uwielbia ją oraz deklaruje ją jako jej królewską pieśń.

WyglądEdytuj

Królowa Jagodowa to fioletowa Konfiturka, mająca fioletową głowę i duże fioletowe oczy. Na głowie nosi dużą jasnoróżową koronę z czerwonymi klejnotami a w ręku dzierży zielone berło w białe paski z wielkim okrągłym klejnotem na szczycie.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki