Wikia

Truskawkowe Ciastko: Niezwykłe Przygody Wiki

Kremówka

Komentarze0
74strony na
tej wiki
Kremówka (ang. Custard) - mała kotka należąca do Truskawki. Jest urocza, milutka i bardzo przyjazna.
Kremówka w wozie.png

Kotka, oczywiście jest najlepszą przyjaciółką swojej pani, próbuje jej pomagać w trudnych chwilach na swój koci sposób. Jest trochę starsza od Keksika i trochę spokojniejsza.

Od początku 3 sezonu, wystąpienia Kremówiki w serialu zaczęły się trochę zmniejszać.

CharakterEdytuj

Kremówka, jak każdy inny kotek jest bardzo przyjazna, miła, delikatna i łatwo ją zadowolić różnymi zabawami. Kiedy ktoś jest zdenerwowany lub w złym nastroju, Kremówka przychodzi spróbować ożywić go.  Sama rzadko jest w takim nastroju i nie jest wybredna. Lubi pomagać najlepiej jak może.

Jak większość kotów, Kremówka czasami zachowuje się bardzo zabawnie. Częśto bawi się przyborami do rysowania Truskawki lub innymi rzeczami, które wcale zabawkami nie są. 

Gdy Keksik idzie z Truskawką po coś, kotka najprawdopodobniej ucina sobie drzemkę.

WyglądEdytuj

Kremówka jest umaszczenia bladoróżowego. Poza tym jest cała obsypana białymi kropeczkami. Jej pyszczek, środkowe części uszu oraz łapki też są białe. Kremówka często nosi różową obrożę z przyczepioną sztuczną truskawką.

CiekawostkiEdytuj

  • Kremówka jako jedyna w serialu jest najbardziej podobna do swoich poprzednich generacji.
  • W generacji drugiej (poprzednia, rok 2003) Kremówka mówiła.
  • Imię Kremówki pochodzi od znanego ciastka nazywanego też np. napoleonką.

GaleriaEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki