FANDOM

Chiffon.png

Kruszyna

Kruszyna to urocza chihuahua należąca do Malinki. Została przez nią adoptowana pod koniec odcinka Chłopiec i jego psy.

OsobowośćEdytuj

Pomarańczka myślała, że Kruszyna jest bardzo strachliwa i nieśmiała, z powodu tego iż chowała się za każdym razem gdy ktoś wszedł do jej sklepu. Okazało się, że było jej po prostu zimno.

Kruszyna uwielbia zakładać ubrania tak samo, jeśli nie bardziej jak Malinka. Kruszyna jest bardzo nieśmiałym pieskiem i jest bardzo spokojna wokół innych.

WyglądEdytuj

Kruszyna to najmniejszy szczeniaczek z całej grupy. Ma bardzo jasnoróżowe łatki na środku jej pyszczka, klatki piersiowej, brzucha i łapek. Jej całe ciało i uszy są koloru różowego, podczas gdy wnętrza jej uszu mają kolor jasnej fuksji by pasować do jej noska i malinowych oczu. Na czubku jej głowy znajdują się różowe falowane włosy. Wewnątrz uszu, ma białe kropki. Ma zieloną kokardę w paski na jej obroży wraz z małą etykietką w kształcie malinki na środku. 

HistoriaEdytuj

Na początku została wybrana przez Pomarańczkę, która myślała, że Kruszyna boi się wszystkiego, ponieważ chowała się przed wszystkimi i trząsła się. Ale po tym jak Malinka zauważyła, że Kruszynie jest po prostu zimno, ubrała ją w sweterek Pikusia i od razu wiedziała, że Kruszyna jest dla niej idealnym pupilem.

CiekawostkiEdytuj

  • Kruszyna to jeden z psów które bardzo przypominają ich właściciela. Inny piesek to Henna należąca do Cytrynki.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki