FANDOM

A view on Berry Bitty City.png

Widok na Owocowo.

Owocowo (ang. Berry Bitty City) — małe miasteczko, gdzie mieszka i pracuje Truskawka oraz jej przyjaciele. Jest właściwie jedynym miastem pokazywanym w serialu (o innych jest tylko mowa). Wszystkie Konfiturki podlegają swojej księżniczce, aczkolwiek panuje tam demokracja, czyli różne problemy rozwiązuje się za pomocą głosowań, które najczęściej prowadzi Truskawka.

OtoczenieEdytuj

Owocowo jest usytuowane w (można powiedzieć) kraju o nazwie Owocowy Świat. Wiadomo, że niedaleko znajduje się Owocowy Wąwóz, gdzie od czasu do czasu dzieje się akcja wydarzeń - jest tam np. Super Sportowy Sklep, w którym sprzedaje się łyżwoloty Jagódki. W kraju jest też inne miasto, można powiedzieć metropolia, o nazwie Owocowo Wielkie. Pochodzi stamtąd Wisienka oraz inne sławne gwiazdy, lecz nigdy nie zostało ono pokazane w serialu. Placek zbudował tam swoje Psie Przytulisko.

Budynki oraz miejscaEdytuj

W Owocowie oczywiście jest sporo budynków oraz miejsc (np. rozrywkowych). Oto one:

  • Truskafejka - kawiarnia prowadzona przez Truskawkę, jest ona też jej mieszkaniem. Można tam zjeść różne wymyślne desery, śniadania, obiady i kolacje oraz napić się czegoś.
  • Salon Piękności Cytrynki - salon piękności prowadzony przez Cytrynkę, jest on także jej domem. Można tam zrobić sobie manicure, pedicure, ciekawą fryzurę lub specjalną maseczkę odprężającą.
  • Sklep Pomarańczki - sklep prowadzony przez Pomarańczkę, także jej mieszkanie. Można tam kupić wszelkie produkty, których się potrzebuje. Niektóre z nich zostały przeniesione do Targowiska. W sklepie jest też specjalne okienko poczty.
  • Księgarnia Jagódki - księgarnia prowadzona przez Jagódkę, także jej mieszkanie. Można tam kupić rozmaite książki, niektóre nawet sprzed premier. Jagódka często daje prezenty klientom.
  • Butik Malinki - butik prowadzony przez Malinkę, także jej mieszkanie. Malinka projektuje tam stroje, które można kupić. Zawsze w dużym oknie wystawowym pojawia się jej najnowsza kolekcja. Do nabycia są tam też kapelusze i buty oraz dodatki.
  • Studio Tańca Śliwki - studio prowadzone przez Śliwkę, także jej dom. Śliwka organizuje tam lekcje tańca oraz castingi do jej spektakli. Wisienka prowadzi tam lekcje gry na instrumentach.
  • Psi Park - park zbudowany przez Placka. Można tam przyjść ze swoim psem odpocząć. Jest tam wiele atrakcji dla pupili.
  • Bitty Works - Konfiturki produkują tam świetlisty sok, bez którego Owocowo nie może się obejść (jest on niczym prąd). Często coś tam się psuje.
  • Targowisko - miejsce prowadzone przez Truskawkę i Pomarańczkę. Można tam kupić różne owoce i warzywa z sadu Pana Jagódki. Na piętrze budynku znajduje się sypialnia Truskawki.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki