FANDOM

Fruit stand..jpg

Paprotka Liściasta.

Paprotka
(właśc. Paprotka Liściasta) to sprzedawczyni przy stoisku z tropikalnym jedzeniem. Pojawia się w historii Jabłuszka w odcinku Wielki Wyścig.

WyglądEdytuj

Paprotka przedstawiona jest jako Cytrynka. Jej ubiór jest identyczny z zimowym strojem Cytrynki: żółte futro, niebieskie rękawiczki, szal w zielono-białe paski i para puchatych nauszników z zieloną przepaską.

BiografiaEdytuj

Jabłuszko i Podwieczorek zostali poprowadzeni przez psa świętego Bernarda do stoiska z tropikalnymi owocami na śnieżnej górze gdzie spotkali Paprotkę. Paprotka powiedziała im, że widziała jakieś zamieszanie na niebie i ktoś grał nieuczciwie. Oferuje Jabłuszko lody bananowe z polewą czekoladową, ale Jabłuszko spytała się czy mogłaby pożyczyć skórkę od banana podobną do sanek. Po tym jak Jabłuszko i Podwieczorek opuścili Paprotkę, pojawiły się Czarne Charaktery: Pan McSmark i Guawa Hultajka ukradli łupiny kokosa bez pozwolenia, a Panna Niecnota wyrwała Paprotce lody z ręki. Paprotka krzyknęła, że to kradzież, ale czarne charaktery wyśmiały ją.

Na końcu okazało się, że Paprotka to tak naprawdę obserwatorka sportowa, które ma dawać raporty sędziemu na temat zachowania zawodników.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki