FANDOM

PaPT3.png

Od lewej, Penny, Patti i Pinkie.

Pinkie i Kitki
to fikcyjna kapela rockowa, wymyślona przez Cierpką. Pojawia się w odcinku Wielka Opowiadaczka Bajek, jako część historyjki Cierpkiej o przygodzie jaką przeżyła wraz ze Słodką.

Członkinie kapely to: Pinkie gitarzystka, Patti perkusistka i Penny pianistka.

WyglądEdytuj

Pinkie, Patti i Penny przedstawione są jako Truskawka, Śliwka i Wisienka. Pinkie ma czerwony znak błyskawicy pod jej prawym okiem; Patti ma fioletowy znak gwiazdy na jej lewej skroni; Penny ma różowy znak kwiatu na jej lewym policzku.

Zgodnie z nazwą kapeli, każda z dziewczyn nosi kitkę, trzymaną przez frotkę oraz nosi opaskę na włosy z ikoną owocu jej odpowiedniczki, przez którą jest grana. Ich namioty również są podobnie ozdobione.

BiografiaEdytuj

Kapela nie należała to tych popularnych, grając w dysharmonii i fałszując. Tylko świerszcze, żaby i jeden królik (który ciągle zamawiał tą samą piosenkę) przychodziły na ich próby. W pewnym momencie, żaby przestały przychodzić na ich występy.

Gdy Cierpka chodziła po Jagodowym Ciemnym Lesie, szukając pomocy, nagle usłyszała muzykę, rozmawiających ludzi i stukanie dzięcioła. Podeszła nieco bliżej i zobaczyła kapelę: Pinkie która karciła Patti za nie trzymanie rytmu dzień po dniu. Zdenerwowana Patti skarży się na dzięcioła, który miesza jej za każdym razem gdy wpadnie w dobry rytm. Penny siedzi na krześle z nogami na keyboardzie oraz czyta czasopismo.

Cierpka podeszła. Dziewczyny były zachwycone, że ją widzą ponieważ dawno nie miały publiczności. Cierpka próbowała powiedzieć im, że potrzebuje pomocy, ale one nalegały na występ, po tym jak Pinkie powiedziała kiepski kawał. Dziewczyny grały fatalnie a Patti prawie rozpłakała się bo dzięcioł znowu wybił ją z rytmu. Cierpka postanowiła sobie pójść, komentując, że słyszała lepszą muzykę gdy skakała na kijku pogo z akordeonem na głowie, ale dziewczyny nalegały by daleć występować, mówiąc, że dopiero się rozgrzewają. Zaśpiewały "Płyń, płyń z nami płyń" - znowu bardzo kiepsku i w dysharmonii. Tym razem dzięcioł nie zakłócił piosenki, ale jakość wcale się nie poprawiła.

W końcu Cierpka uciekła z krzykiem. Jednak, po przeskoczeniu przepaści... znowu spotkała kapelę. Pinkie znowu opowiedziałą fatalny dowcip i znowu zaczęły grać "Płyń, płyń z nami płyń" - bez żadnej poprawy. Cierpkiej w rozpaczy skończyły się pomysły, ale to Słodka była osobą, która ją uratowała: radośnie stukała łyżkami po desce rozdzielczej w furgonetce. Jej uderzenia były głośniejsze niż te wydawane przez dzięcioła i były tym czego poszukiwał zespół. Patti posłuchała uderzeń i bębniła radośnie w takt nowego rytmu. Kapela pomogła Cierpkiej pociągnąć Furgonetkę z ruchomych piasków, ratując Słodką.

CytatyEdytuj

  • Pinkie (karcąc Patti): Nie, nie, nie! I znowu to zrobiła! Ona znowu to robi! Słyszałaś? Ona znowu to robi! Dzień po dniu, tydzień po tygodniu, rok po roku... dlaczego nie trzymasz RYTMU?!
  • Patti (denerwuje się): To nie ja, to ten dzięcioł. Za każdym razem gdy łapię dobry rytm on mi miesza! (bębni w perkusję. Dzięcioł przeszkadza) Widzisz? (rzuca pałeczki o ziemię)
  • Pinkie: Powtarzam Ci, zignoruj go! Włóż palce do uszu i mów la-la-la! Jeśli nie złapiesz rytmu nikt nas nie zachce. Chcesz przez całe życie grać dla świerszczy i żab?
  • Penny (nonszalancko): Żaby przestały przychodzić od miesiąca, zostały tylko świerszcze... Och! I ten królik co ciągle prosi o tą samą piosenkę.

-----

  • (kapela zauważa Cierpką)
  • Pinkie, Patti i Penny (z wielkm podekscytowaniem): Publiczność!!
  • (dziewczyny witają Cierpką i przedstawiają się)
  • Pinkie: Witamy, witamy.
  • Patti: Jesteśmy "Pinkie i Kitki" (wskazuje na Pinkie) To jest Pinkie.
  • Penny: Ja Penny (wskazuje na Patti) a to Patti.
  • (oferują Cierpkiej by usiadła)
  • Pinkie: Muzyka i radość to nasza rzecz!
  • Patti: Więc... usiądź i posłuchaj!
  • Penny: Występ zaraz się zacznie!

-----

  • Pinkie (mówiąc do mikrofonu): Czy już mogę mówić? Ha-ha-ha. Dobrze Cię tu widzieć. Na ostatnim koncercie pojawiły się wyłącznie żaby. Cała publiczność rechotała!
  • (Patti bębni w perkusję)
  • Pinkie: Ha-ha-ha.

-----

  • Penny (widzi odchodzącą Cierpką): Nasza widownia...

-----

  • (po przeskoczeniu przepaści, Cierpka znowu spotyka kapelę)
  • Pinkie (mówiąc do mikrofonu): Czy już mogę mówić? Ho-ho-ho. Wiesz co, uwielbiamy grać na świeżym powietrzu. Pewnego dnia, Patti udawała drzewo a ja i Penny liście. A ja wtedy powiedziałam: "Lepiej SPADAMY".
  • (Patti bębni w perkusję)
  • Pinkie: Ho-ho-ho. I... 1, 2, 3, 4!
  • (kapela gra "Płyń, płyń z nami płyń" - znowu, nierytmicznie. Cierpka z rozpaczy zasłania uszy)

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki