FANDOM

Pomarańczka
Pomarańczka robi OK.png
Rodzaj Człowiek
Płeć Female picto.png
Zajęcia Prowadzenie sklepu
Zwierzątko Marmoladka
Kolor Pomarańczowy, Biały, Różowy
Badge-love-6.png Ta postać została wybrana na Postać Miesiąca przez naszych użytkowników. Więcej o głosowaniu tutaj.
Pomarańczka (właśc. Pomarańczowy Kwiatek lub Kwiat Pomarańczy[1]) - Przyjaciółka Truskawki i innych dziewczyn. W polskiej wersji językowej głosu użyczyła jej Joanna Domańska, a w angielskiej Janyse Jaud.

WyglądEdytuj

Pomarańczka ma brązowe włosy z wepniętym w nie białym kwiatem. Ma białą podkoszulkę, a na niej pomarańczową sukienkę. Jako jedyna dziewczynka w serialu ma ciemny odcień skóry i ciemne włosy.

CharakterEdytuj

Pomarańczka, zupełnie jak Truskawka wykazuje cechy przywódcze. Z tą różnicą jednak, że Pomarańczka robi wszystko od razu, nie pomyśli jakie mogą być konsekwencje. Jest mistrzynią organizacji, co jest niezbędne w prowadzeniu sklepu. Chce wszystko robić sama i ukrywa to, że jest zmęczona. Na szczęście, pod wpływem protestów przyjaciółek, daje sobie pomóc. Czasami jest zła, gdy coś nie idzie po jej myśli.

GaleriaEdytuj

Orange.jpg
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

PrzypisyEdytuj

  1. Imię przetłumaczone z angielskiego Orange Blossom, gdyż nie pojawiło się w polskiej wersji językowej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki