FANDOM

Słodka
Uśmiechnięta Słodka.png
Rodzaj Człowiek
Płeć Female picto.png
Zajęcia Powadzenie furgonetki z żywnością; obecnie: pomoc w prowadzeniu kawiarni
Kolor Jasnofioletowy, Liliowy, Biały
Słodka (właśc. Słodkie Winogrona) - najnowsza przyjaciółka Truskawki, Malinki, Jagódki, Pomarańczki, Śliwki, Cytrynki i Wisienki. Ma siostrę bliźniaczkę Cierpkie Winogrona, która jest jej całkowitym przeciwieństwem. W polskiej wersji językowej głosu użyczyła jej Magdalena Wasylik a w angielskiej Andrea Libman.

WyglądEdytuj

Słodka ma długie, kręcone jasno fioletowe włosy z jasno różowymi końcówkami, czarne okulary, bluzkę z krótkimi rękawami w fioletowo białe paski z symbolem fioletowych winogron po lewej stronie oraz falowaną spódnicę z odcieniami niebieskiego, białego i fioletowego. Pod spodem ma jasno różowo-białe rajstopy. Jej buty są białe z symbolami winogron na przodzie.

CharakterEdytuj

Jak sama nazwa wskazuje Słodka jest bardzo uprzejma i miła. Bardzo kocha swoją siostrę, ale nie podoba jej się gdy, ona zachowuje się niegrzecznie wobec innych osób, więc stara się jej przypomnieć, aby być uprzejmym wobec innych. Słodka czasem mówi dość cicho gdy mówi, ale to nie jest oznaka, że czuje się niepewnie wokół innych. Jednak zawsze stara się pocieszyć przyjaciół gdy czują się przygnębieni i ich rozweselić.

TalentyEdytuj

Słodka jest wspaniałą kucharką tak jak Truskawka i Cierpka. Prowadzi wraz z siostrą Barobus, ale po osiedleniu się w Owocowie, zamieszkała wraz z siostrą w Truskafejce i pomaga Truskawce w prowadzeniu kawiarni. W przeciwieństwie do siostry, Słodka preferuje przyrządzać słodkie potrawy.

Potrawy SłodkiejEdytuj

  • Ubijany krem z brzoskwini
  • Persymonowo-miodowe wafelki
  • Kruche ciasteczka z jagodami
  • Papajowa piramida
  • Słodki selerowy zawijas
  • Zupa krem z dyni piżmowej i bananów
  • Truskawkowe founde

Ciekawostki Edytuj

  • Jej ulubionym ciastem jest anielskie ciasto.
  • Większość jej przepisów posiada coś słodkiego.
  • Jest pierwszą dziewczyną która regularnie nosi okulary.

GaleriaEdytuj

Słodka/Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki