FANDOM

Girls are practising a ballet

Studio Tańca Śliwki

Studio Tańca Śliwki to studio taneczne w Owocowie. Jest prowadzone przez Śliwkę, która mieszka tutaj wraz ze swym uroczym szczeniaczkiem, Pikusiem. Warto również zaznaczyć, że od czasu do czasu Wisienka prowadzi tu lekcje muzyki i śpiewu. Śliwka w mig nauczy każdego najrozmaitszych kroków tanecznych a Wisienka z radością nauczy grać na różnych instrumentach. Jest zlokalizowane obok Sklepu Pomarańczki.

Wygląd ZewnętrznyEdytuj

Studio Taneczne Śliwki jest całe w odcieniach fioletu a górujące kolory to liliowy, purpurowy, fiołkowy i fioletowy. Budynek ma kształt prostokąta a do niego prowadzi ścieżka rozdzielona na dwie części, do samego budynku i do patio. Drzwi do studia są w kolorze fioletowym a na środku znajduje się duże owalne okno. Zewnętrzne ściany są koloru liliowego, a dach i fundamenty są ciemno fioletowe. W środkowej części dach kształtem przypomina śliwkę a na każdej stronie znajduje się okienko. W każdym rogu budynku znajdują się kolumny podtrzymujące budowlę. Po prawej stronie znajduje się wspomniane patio, nad którym znajduje się markiza w zielono-białe paski i wielkie naścienne lustro gdzie Śliwka od czasu do czasu prowadzi lekcje tańca. Przed samym patio znajduje się malutka fontanna.

Wygląd WewnętrznyEdytuj

Wnętrze studia podzielone jest na dwie części: główny hol wejściowy i sala taneczna. Główny hol pomalowany jest na kolor liliowy a na środku pomieszczenia znajduje się fioletowy dywan. Po przeciwnej stronie drzwi wejściowych znajdują się schody do sypialni Śliwki. Na ścianach powieszone są różne obrazki powiązane z tańcem. Do głównej sali tanecznej prowadzi łuk. W środku znajduje się drewniany parkiet i duże okna przez które wpada dużo światła. Na ścianach powieszone są kinkiety w kształcie śliwek a przy łuku wejściowym znajduje się pianino. Również na półce za pianinem postawiony jest wazon z kwiatami.

Wiadomo, że studio ma dwa piętra jednak sypialnia Śliwki nie została pokazana do tej pory.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki