FANDOM

Szczęśliwy dzień
Tytuł oryginalny: The Berry Lucky Day
Szczęśliwy dzień
Sezon: 3
Numer w sezonie: 10
Numer ogólnie: 49
Emisja w USA: 20.04.2013
Emisja w Polsce: 23.10.2013
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Straszna zabawna przygoda
Następny
Zapraszamy wszystkie psy

Szczęśliwy dzień (ang. The Berry Lucky Day) — dziesiąty odcinek trzeciego sezonu i 49 ogółem.

OpisEdytuj

Odcinek zaczyna się od Wisienki,która ćwiczyła śpiewanie.Potem za pozwoleniem swojej pani Cynamonka idzie pobawić się z innymi szczeniakami,które sprawiają wiele kłopotów.Potem psy trafiają na Jagódkę.Później Truskawka i reszta uważa,iż najwyższy czas,aby zwierzaki się uspokoiły.Mają pomysł,by zbudować im park do zabawy,więc wzywają Placka.Na szczęście Wisienka uspokoiła szczeniaki swoim śpiewem,który zawdzięczała swojemu breloczkowi.Gdy Placek przyjeżdża,jest zdziwiony,że to on ma zbudować ten park.Jednak bierze się do pracy,i uważa,że nie potrafi budować.Następnie przychodzi do niego Truskawka,i pyta się,czy wszystko gra.Placek oszukuje przyjaciółkę - mówi,że idzie mu świetnie.W nocy chłopak budzi się i idzie poćwiczyć budowanie.Truskawka znowu odwiedza Placka.Ten w końcu wyznaje jej,że nie potrafi budować.Truskawka tłumaczy mu,że sobie poradzi oraz odchodzi od niego.Chłopak znajduje breloczek Wisienki oraz sobie go przywłaszcza.W końcu udało mu się zbudować murek.Sądził,że to dzięki znalezisku i zatrzymał go sobie.Następnego dnia Wisienka nie może znaleźć swojego breloczka, i zaczyna rozpaczać.

Aktualnie pracuję nad opisem.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki