FANDOM

Tańcz, Psiaku, Tańcz!
[[Plik:Meet Strawberry (7)|200px]]
Nawet taka spokojna osoba jak Wisienka dostaje szału gdy ciągle słyszy tą samą piosenkę śpiewaną na okrągło.
Sezon 4
Odcinek 13
Seria # 65
Data Wydania 31 Października, 2015
Poprzedni Odcinek Psie Występy
Następny Odcinek ???

Tańcz, Psiaku, Tańcz! to trzynasty a zarazem ostatni odcinek sezonu czwartego.

StreszczenieEdytuj

Wisienka została poproszona o napisanie piosenki, ale gdy po stworzeniu jej dla tańca z poprzedniego odcinka, zaczyna się naprawdę denerwować gdy jest śpiewana i nucona na okrągło przez wszystkich.

Opis

[...]

CytatyEdytuj

  • Wisienka: Królowo ma... radosna co dnia... Twoją dobroć zna... każdy złów czy... ćma? (Wisienka smutno jęczy a jej żołądek zaczyna burczeć) I tu jest pies pogrzebany. Potrzebuję paliwa. To znaczy nawet najwięksi kompozytorzy ważnych przebojów byli ważnymi ludźmi na których liczono, również musieli jeść.

-----

  • Wisienka: Pisanie tej piosenki daje mi w kość i mam już dość! Och! Dlaczego to takie trudne?!
  • Truskawka: Nadal pod górkę?
  • Wisienka: Tak. Och Truskawko. Nie wiem co się dzieje. Tyle czasu tworzę piosenki. Ale ta jest... dla samej królowej, więc musi być wyjątkowa.
  • Jabłuszko: Słuchajcie! (Jabłuszko włącza film na Jagodowej Sieci) Tańcz Psiaku Tańcz właśnie osiągnął milion wejść! I ta liczba ciągle rośnie!
  • Pomarańczka: Co to za wspaniała piosenka?
  • Jabłuszko: Wpada w ucho, co?
  • Pomarańczka: Nie żartujesz? Wprost idealna do tańca!
  • Truskawka: Muszę przyznać, że jest naprawdę chwytliwa!
  • Jabłuszko: Mogłabym jej słuchać cały dzień!
  • (Zdenerwowana Wisienka zamyka laptop)
  • Jabłuszko: Hej. Co się stało?
  • Wisienka: Wybaczcie, ale nie mogę stworzyć nowej piosenki gdy słucham starej. Potrzebuję trochę ciszy i spokoju.
  • Truskawka: Och tak. Piosenka dla królowej. Wybacz Wisienko.
  • Jabłuszko: Nie piśniemy ani słówka.
  • (Do Kawiarni wchodzą Malinka i Śliwka)
  • Śliwka: Słuchajcie! "Tańcz Psiaku Tańcz" właśnie trafiło na listę światowych przebojów! (Śliwka włącza muzykę w telefonie, a Wisienka wychodzi)

-----

  • Wisienka: Ach, w końcu cisza i spokój.
  • (Do Wisienki podchodzi Truskawka)
  • Truskawka: Wybacz, że Ci przeszkadzałyśmy. Ale czy nie oto właśnie chodzi w muzyce? O słuchaniu piosenek?
  • Wisienka: Tak. Masz rację. Ale nie mogę napisać nowej piosenki kiedy ciągle słyszę starą. Może pomyślisz, że zwariowałam, ale mam wrażenie, że słyszę ją w tym momencie. Chwila. Chyba ją słyszę. (W tym momencie nadlatuje Listonosz Trzmiel słuchający Tańcz Psiaku Tańcz! przez MP3) Stworzyłam muzycznego potwora!

-----

  • Wisienka: Jeśli potrzebna pani lekcja tańca proszę zgłosić się do Śliwki i proszę zostawić mnie w spokoju!
  • Marlena: A może jeszcze dodasz jeszcze parę słów na temat tej cudownej piosenki?
  • Wisienka: Ja nie chcę o niej rozmawiać. Ja nie chcę jej słyszeć! W zasadzie to chcę być daleko, daleko gdzie już nigdy więcej jej nie usłyszę!
  • Marlena: Tak! Słyszeliście to drodzy fani! Oto odważna Wiśniowa Konfitura śmiało besztająca swój własny przebój! Co o tym myślicie drodzy fani? Przesyłajcie pomysły!

-----

  • Wisienka: Ach wreszcie ustronne miejsce. Bez radia, bez Jagodowej sieci, gdzie będę mogła w spokoju pisać piosenkę. Królowo Jagodowa, dla Ciebie są te słowa, rządź nami jak mądra sowa... (W tym momencie nadchodzą Konfiturki z Panem Jagódko) Dzień dobry Panie Jagódko. Czy nie ma pan przypadkiem radia, albo innego urządzenia?
  • Pan Jagódko: Witaj Wisienko. Nie, nie mamy radia. Idziemy pracować w ogrodzie i nie mamy czasu na słuchanie muzyki.
  • Wisienka: Co za ulga. (Wisienka wraca do komponowania, ale znów słyszy Tańcz, Psiaku Tańcz! przez głośniki w ogrodzie włączone przez Pana Jagódko). DOSYĆ!!!!! Skoro nie mogę ogłuszyć tej piosenki to muszę ją zniszczyć!

-----

  • Wisienka (jako Kumkwat Spoko Gostek i "wyluzowanym głosem"): Siemasz Marlena.
  • Marlena: Na urzekające kreszczendo. Kim w imię pop kultury jesteś?
  • Wisienka: Jestem Kumkwat Spoko Gostek z Owocowa Wielkiego.
  • Marlena: Kumkwat Spoko Gostek? Mieszkam w Owocowie Wielkim i jestem pewna, że nigdy o tobie nie słyszałam.
  • Wisienka: Ponieważ jestem tak alternatywny jeśli chodzi o styl i gust, że tylko grono najbardziej wyluzowanych osób dostało przyzwolenie by obracać się w moim super towarzystwie. Naprawdę o mnie nie słyszałaś?
  • Marlena (po chwili zastanowienia): Och! Teraz sobie przypominam! Oczywiście! Pan Kumkwat i ja znamy się od wielu lat. Całe wieki. Więc Kumkwacie, powiedz proszę tak między nami ekspertami od pop kultury co sądzisz o tym szumie wokół "Tańcz Psiaku Tańcz"?
  • Wisienka: Spoko Gostek jest tutaj, żeby wam powiedzieć, że "Tańcz, Psiaku, Tańcz" jest... mega słabe. (Marlena oraz dziewczyny oglądające program na laptopie są zszokowane) Każdy kto podąża za trendami bez wahania powie, że to jest... eee... cóż... eee... muzyczna katastrofa. I Spoko Gostek ostrzega: jeśli nie chcesz wyjść na totalnego lamusa powinieneś po prostu przestać słuchać tej muzy.
  • Śliwka: Jak on może tak krytykować piosenkę Wisienki?
  • Wisienka: Więc jeśli chcecie być cool i no wiesz, mieć klasę tak jak ja i Marlena, bardzo proszę.(normalnym głosem) Wyłącz tą piosenkę i nigdy więcej jej nie słuchaj! ("wyluzowanym głosem"). Eee... elo Marlena, mam rację? Czy nie mam racji?
  • Marlena: Eee... yyy... (nagle zaczyna dzwonić jej telefon a dzwonek to instrumentalna wersja "Tańcz, Psiaku, Tańcz"): Jakim cudem ten okropny utwór jest moim dzwonkiem? Hahaha. Oczywiście masz rację.
  • Wisienka: I oto chodzi ziomki. Słyszeliście co powiedziała Marlena. Ten utwór jest zakazany. (normalnym głosem) Więc przestańcie go słuchać! Przestańcie go śpiewać i grać publicznie! Przestańcie tańczyć i pogwizdywać! To miasto potrzebuje odrobiny ciszy i spokoju, żebym mogła napisać piosenkę dla królowej!
  • Marlena: Zaraz. Co?
  • Wisienka: Powiedziałam piosenkę dla królowej? Eee... miałem na myśli...
  • (Marlena ściąga kapelusz i odkrywa prawdziwą tożsamość Kumkwata)
  • Marlena: Och ohydna harmonio! Wiśniowa Konfitura!
  • Pomarańczka: Co? Dlaczego ona to robi?
  • Marlena: Nie mam pojęcia czemu ma służyć ten cyrk, Wiśniowa Konfituro! Ale zapewniam, że nie przestaniemy grać twojego odlotowego arcydzieła!
  • Wisienka: Niech wam będzie! Bawcie się dobrze! Bo to moja ostatnia piosenka jakąkolwiek usłyszycie! Kończę z pisaniem muzyki na zawsze!
  • ​Marlena: CO?!
  • Truskawka (zszokowana): Co?

-----

  • Wisienka: Nie...NIE... WSZYSTKO TYLKO NIE TA PIOSENKA!!! (Wisienka zostaje przewrócona przez wiewiórkę)
  • Truskawka: Uff. Udało nam się.
  • Wisienka​: Owszem, udało wam się! (wstaje) Jak mogłyście przynieść... TUTAJ TĄ PIOSENKĘ KIEDY WIEDZIELIŚCIE, ŻE NIE CHCĘ JEJ SŁUCHAĆ?!?!? Jak się to wyłącza?! Czy któryś z tych przycisków działa?!
  • (W tym momencie przychodzi Królowa Jagodowa, a dziewczyny kłaniają się)
  • Wisienka: Co to za badziewne... (Wisienka zauważa Królową) Królowa Jagodowa! Cóż za niespodzianka. Co sprowadza waszą Królewską Mość w moje skąpe progi?
  • Królowa Jagodowa: Przyszłam sprawdzić jak idą Ci postępy w przygotowywania w pisaniu królewskiej pieśni.
  • Wisienka: Eee... ja... właściwie to... jestem w trakcie pisania i...
  • Królowa Jagodowa: (słuchając piosenki Tańcz, Psiaku, Tańcz!) Otóż to młoda damo, że już ją napisałaś.
  • Wisienka: Naprawdę?
  • Królowa Jagodowa: Zaiste. I podoba mi się!
  • Wisienka: Ale... ta piosenka jest do tańca i...
  • Królowa Jagodowa: To bez znaczenia. Ważne, że ma odpowiedni rytm i chwytliwą melodię. Ogłaszam ją jako nową królewską pieśń! Śmiało kochani! Zatańczcie do królewskiej melodii!

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki