FANDOM

Marketplace under construction

Targowisko w budowie.

Targowisko to mała dzielnica handlowa, która została wybudowana tuż przed przyjazdem Wisienki. Targowisko zlokalizowane jest tuż za miasteczkiem i prowadzone jest przez Truskawkę. Zostało wybudowane dla dnia urodzaju Pana Jagódko aby pozbyć się nadmiaru produktów w Sklepie Pomarańczki.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Targowisko położone jest na dużym i otwartym obszarze. Główny budynek posiada trzy poziomy z których każdy robi się mniejszy od poprzedniego. Parter jest w kolorze fuksja z oknami w kształcie truskawek. Na obu bokach znajdują się markizy w paski w kolorach zielonym i białym. środkowy poziom jest w kształcie dużej truskawki z małym balkonem pośrodku. Górny poziom przypomina altanę z cienkimi kolumnami oraz mocno różowym dachem przypominającym truskawkę. Na zewnątrz domu Truskawki, znajduje się otwarty obszar ze stołami i krzesłami. Po bokach ustawione są małe kioski każdej przyjaciółki Truskawki gdzie każdy może kupić sobie coś dla siebie:

  • Kiosk Śliwki sprzedaje buty do tańca, stroje do tańca, płyty CD z muzyką, itp.
  • Kiosk Cytrynki sprzedaje szampony, perfumy, szminki, lakiery do paznokci, itp.
  • Kiosk Pomarańczki sprzedaje jedzenie, przybory kuchenne, sosy, narzędzia ogrodnicze, itp.
  • Kiosk Malinki sprzedaje sukienki, kapelusze, bransoletki, spódnice, koszule, itp.
  • Kiosk Jagódki sprzedaje książki, czasopisma, gazety, komiksy, przepisy kulinarne, itp.

Na targowisku znajduje się również wielka scena, która przypomina truskawkę.

Wnętrze Edytuj

Pierwsze piętro Edytuj

Wnętrze posiada lawendowo-liliową kostkę brukową, ściany w kolorze różu i tapetą w kolorze biało-różowym. Sufit pomalowany jest w kolorze fiołko-różowym z dużym, zielonym żyrandolem z lampkami w kształcie truskawek. Kinkiety są biało-różowe wraz z fioletowymi akcentami.

Sypialnia Edytuj

Odkąd zbudowano Targowisko, Truskawka mieszka w nim na stałe. Czasami użycza swojej sypialni gościom, którzy zatrzymują się w Owocowie na noc, tak jak Placek.

Ciekawostki Edytuj

  • Truskawka jest jedyną osobą, która prowadzi dwa biznesy.

GaleriaEdytuj