FANDOM

Tom Tom

Tom Tom

Tom Tom to mały zadziorny coonhound należący do Placka pod koniec odcinka Chłopiec i jego psy.

OsobowośćEdytuj

Tom Tom to bardzo figlarny i ciekawski piesek. Tak jak Placek, wydaje się, że uwielbia dotrzymywać towarzystwa innym, ale w przeciwieństwie do niego, nie jest nieśmiały i niezdarny wokół innych.

Jako przywódca innych psów wydaje się najbardziej ułożony, dojrzały i mądry. Lubi wędrować samotnie przez większość czasu by sprawdzać co u innych i to dzięki niemu każdy dostał psa który najbardziej pasował do nowego właściciela.

WyglądEdytuj

Tom Tom to piesek jasnobrązowym umaszczeniu z kremowym kolorem sierści na pyszczku, klatce piersiowej, brzuchu i łapkach. Ma długie zwisające uszy z zielono-białymi paskami, tak samo jak kilka łatek w karmelowym kolorze. Ma pomarańczowe oczy a jego nosek jest czarny. Wokół szyi nosi niebieską oborżę z małą etykietką borówek.

HistoriaEdytuj

To Truskawka zdecydowała się wybrać Tom Toma, po tym jak Jagódka nazwała go Tropiciel. Truskawka nazwała go Biszkopt i zauważyła przez cały dzień, że często znikał. Piesek spędzał cały dzień chodząc po Owocowie i bawił się z innymi szczeniakami. W końcu zdał sobie sprawę, że tęsknił za Plackiem i chciał pozostać pod jego opieką.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki