FANDOM

Strawberry on the scooter outside Berry Bitty Cafe

Truskafejka to kawiarenka i restauracja w Owocowie. Jest prowadzona przez Truskawkę, która mieszka tutaj wraz ze swym uroczym szczeniaczkiem, Keksikiem i przyjacielską kotką Kremówką. Po sezonie 2 Truskawka przeprowadza się do swojego nowego domu nad Targowiskiem a w sezonie 4 Truskafejka prowadzona jest również przez Słodką i Cierpką. Truskafejka to idealne miejsce dla każdego kto chce zjeść coś przepysznego lub wypić jakiś napój podczas gorącego lata lub mroźnej zimy. W kawiarence serwuje się śniadania, obiady, desery i kolacje. Truskawka to wspaniała kucharka, która potrafi wyczarować wspaniałe wypieki i dania podobnie jak bliźniaczki, gdzie każda z nich preferuje przyrządzać inne potrawy. potrzebuje jakiejkolwiek książki, po książki kucharskie, komiksy, romanse lub książki detektywistyczne, a Jagódka z radością pomoże wybrać książkę idealnie pasującą do danej osoby. Można tam nawet kupić książki sprzed premier. Warto również zaznaczyć, że odbywają się tutaj różne spotkania i przyjęcia. Jest zlokalizowana w samym centrum Owocowa.

Wygląd ZewnętrznyEdytuj

[...]

Wygląd WewnętrznyEdytuj

[...]

GaleriaEdytuj

[...]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki