FANDOM

Truskawkowe Ciastko.jpg
Truskawkowe Ciastko: Niezwykłe Przygody (ang. Strawberry Shortcake: Berry Bitty Adventures) — amerykański serial animowany, który swoją premierę miał 10 października 2010 (Stany Zjednaczone, kanał The Hub) oraz 25 września 2011 (Polska, kanał MiniMini+). 

Jest to kontynuacja serialu "Truskawkowe Ciastko" z 2003 roku.

Krótki opisEdytuj

Serial opowiada o dziewczynce imieniem Truskawka, która razem ze swoimi przyjaciółkami     - MalinkąJagódkąCytrynkąPomarańczkąŚliwką oraz Wisienką przeżywa różne zwariowane przygody w mieście Owocowo.

OdcinkiEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 1 miał 26 odcinków, które nie były ze sobą powiązane. Rozpoczynał się odcinkiem Niesforny Tadzio, a kończył epizodem Kochane zguby. W Ameryce sezon ten rozpoczął  się 10 października 2010 roku, natomiast w Polsce 25 września 2011 roku.

Sezon 2Edytuj

Sezon 2 miał mniej odcinków - 13, których akcja wiązała się ze sobą. Rozpoczynał się odcinkiem Dzień urodzaju, a kończył epizodem W drodze. W ameryce sezon ten rozpoczął się 5 listopada 2011, natomiast w Polsce 20 maja 2013.

Sezon 3Edytuj

Sezon 3 również miał 13 odcinków, powiązanych ze sobą. Rozpoczynał się odcinkiem Chłopiec i jego psy, a kończył epizodem Największe i najgorsze wypieki. W Ameryce sezon ten rozpoczął się 23 lutego 2012, a w Polsce 13 października 2013.

Sezon 4Edytuj

Sezon 4 także miał 13 odcinków, powiązanych ze sobą. Rozpoczynał się odcinkiem Podwójny Kłopot, a kończył epizodem Tańcz, Psiaku, Tańcz!. W Ameryce sezon ten rozpoczął się 20 czerwca 2015, a w Polsce 19 października 2015. Dotychczas jest to ostatni sezon.

Więcej o odcinkach dowiesz się tutaj.

PostacieEdytuj

GłówneEdytuj

InneEdytuj

oraz inne postacie.

KonfiturkiEdytuj

Osobny artykuł: Konfiturki.

Zwierzęta domoweEdytuj

Truskawkowe Ciastko: Warto MarzyćEdytuj

Pełnometrażowa wersja serialu o przygodach Truskawkowego Ciastka - dziewczynki mieszkającej wraz ze swymi przyjaciółkami w małym miasteczku, mieszczącym się wśród grządek z truskawkami. Truskawkowe Ciastko i jej przyjaciółki spędzają miło czas w kawiarni. Jednak radość ze wspólnej zabawy nie trwa długo. Niespodziewane nadejście huraganu zakłóca spokojny dzień w słodkiej krainie. Dzielne dziewczynki stawiają czoło niebezpieczeństwu - nie tylko walczą z żywiołem, ale także starają się podtrzymać przestraszonych mieszkańców na duchu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki