FANDOM

Wiśniowa Konfitura
Wisienka śpiewa.jpg
Rodzaj Człowiek
Płeć Female picto.png
Zajęcia Bycie gwiazdą muzyczną; obecnie: prowadzenie lekcji muzyki
Zwierzątko Cynamonka
Kolor Magenta, Różowy, Fioletowy
Badge-love-6.png Ta postać została wybrana na Postać Miesiąca przez naszych użytkowników. Więcej o głosowaniu tutaj.
Wisienka (właść. Wiśniowa Konfitura) — piosenkarka z Owocowa Wielkiego, która przyjechała zaśpiewać na otwarcie targowiska Truskawki. Została jednak na dłużej i zaprzyjaźniła się ze wszystkimi. Prowadzi lekcje muzyki w Owocowie. W polskiej wersji językowej głosu użyczyła jej Małgorzata Szymańska a w angielskiej Shannon-Chan Kent.

ZainteresowaniaEdytuj

Wisienka ma zupełnie inne zainteresowania, niż wyobrażają sobie jej fani. Nie lubi przepychu wielkiego miasta, wywiadów oraz paparazzich. W odcinku W blasku gwiazd dowiadujemy się, że nie lubi róż, tylko jaskry (tak najpierw przedstawiła się Truskawce, aby ta nie rozpoznała w niej sławnej piosenkarki), a róże to wymysł jej manadżera. Jej największym marzeniem było przespać się pod gołym niebem, co z początku oburzyło przyjaciółki Truskawki.

MuzykaEdytuj

Wisienka po zamieszkaniu w Owocowie zaczęła prowadzić lekcje muzyki dla mieszkańców w studiu Śliwki. Świetnie radziła sobie jako dyrygent, co można by było zapisać do jej umiejętności. Gra na wielu instrumentach muzycznych takich np. na gitarze, pianinie, itp.

PiosenkiEdytuj

Wisienka zaśpiewała piosenkę znaną jako "Anything is Possible".

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku W blasku gwiazd okazało się, że jest leworęczna.
  • Jej ulubione kwiaty to jaskry.

GaleriaEdytuj

Cherry Jam sing.png
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Wisienka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki